Klient ma prawo dokonać reklamacji produktu wadliwego.
Wyróżniamy dwa rodzaje gwarancji:
- Gwarancja producenta / dystrybutora (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny)
- Rękojmia - jeżeli towar ma wadę
Gwarancja producenta / dystrybutora
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, wówczas gwarancja obowiązuje 2 lata od daty wydania towaru.
Rękojmia
Reklamację produktu z tytułu rękojmi mogą Państwo zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzą Państwo, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, bardzo prosimy o wypełnienie formularza reklamacji oraz odesłanie go wraz z reklamowanym towarem na adres:
Wersal Katarzyna Leks-Dąbrowska ul. Malborska 1 80-392 Gdańsk lub na adres e-mail: wersalshop@gmail.com
wpisując w tytule wiadomości "Reklamacja"
W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki.
W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana Sklep odsyła reklamowany produkt na koszt nabywcy. Koszt wysyłki 15,00 zł.