Klient ma prawo dokonać reklamacji produktu wadliwego.

Wyróżniamy dwa rodzaje gwarancji:

  • Gwarancja producenta / dystrybutora (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny)
  • Rękojmia - jeżeli towar ma wadę

Gwarancja producenta / dystrybutora

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, wówczas gwarancja obowiązuje 2 lata od daty wydania towaru.

Rękojmia

Reklamację produktu z tytułu rękojmi mogą Państwo zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzą Państwo, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, bardzo prosimy o wypełnienie formularza reklamacji oraz odesłanie go wraz z reklamowanym towarem na adres:

Wersal Katarzyna Leks-Dąbrowska ul. Malborska 1 80-392 Gdańsk lub na adres e-mail: wersalshop@gmail.com

wpisując w tytule wiadomości "Reklamacja"

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. 

W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana Sklep odsyła reklamowany produkt na koszt nabywcy. Koszt wysyłki 15,00 zł.

Pobierz formularz reklamacji

Produkt dodany do ulubionych

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.